Podmínky a pravidla

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY

1. ZÁKLADNÍ INFORMACE A UPLATŇOVÁNÍ OBCHODNÍCH PODMÍNEK
Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") stanovují podmínky pro nákup a prodej zboží a služeb v internetovém obchodě Kiddo World, dostupném na následujícím odkazu: https://www.kiddo-world.si/, jehož vlastníkem je společnost Alma Trade d. o. o. (dále jen "internetový obchod" nebo "poskytovatel").
Totožnost: Alma Trade d. o. o.
Statutární zástupce: Aljoša Zorman, ředitel
Adresa provozovny: Brodišče 9, 1236 Trzin Slovenia, EU
Registrační číslo: 8102279000
Daňové číslo: SI 20992882
DPH: ANO
IBAN: SI56 1010 0005 9725 223 (INTESA SANPAOLO d.d.)
SWIFT: BAKOSI2X
Založeno: 04.12.2017
Registrační orgán: Okresní soud v Lublani, Slovenia, registrováno pod Srg 815175000 dne 04.12.2017.
E-mail: info@kiddo-world.com
Internetové stránky: https://www.kiddo-world.si/
Každý Kupující je povinen při podání objednávky poskytnout požadované údaje, které jsou zpracovávány a uchovávány v souladu se slovinskými právními předpisy (ochrana osobních údajů je upravena v samostatném dokumentu, který je k dispozici zde). Tyto obchodní podmínky se vztahují jak na Kupující, kteří jsou fyzickými osobami, tak na právnické osoby, přičemž ustanovení o odstoupení od smlouvy a záruka za shodu zboží se vztahují pouze na spotřebitele (fyzická osoba, která zboží nabývá nebo používá pro účely mimo rámec své profese nebo výdělečné činnosti).
Kupující tyto podmínky přijímá a souhlasí s nimi v plném rozsahu, když před odesláním objednávky potvrdí ve zvláštním rámečku, že se s nimi seznámil. Tyto Podmínky jsou rovněž nedílnou součástí kupní smlouvy mezi Kupujícím a Poskytovatelem na Produkty zakoupené Kupujícím v Internetovém obchodě.
2. OCHRANA SPOTŘEBITELE
Internetový obchod funguje v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele (ZVPot-1) a dále se řídíme minimálně Občanským zákoníkem (OZ) a zákonem o elektronickém obchodu na trhu (ZEPT). V případech, kdy Obchodní podmínky nestanoví podmínky, se automaticky použijí zákonná ustanovení.
3. CENY
Ceny produktů v internetovém obchodě jsou uvedeny v eurech (EUR) a jsou platné v okamžiku podání objednávky a nemají předem stanovenou platnost. Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Ceny produktů jsou uvedeny bez nákladů na poštovné nebo zpracování objednávky. Kupní smlouva mezi dodavatelem a kupujícím je uzavřena v okamžiku, kdy kupující obdrží e-mailem oznámení o přijetí objednávky. Od tohoto okamžiku jsou veškeré ceny a další podmínky pevné a platí jak pro poskytovatele, tak pro kupujícího. Akce a slevy jsou definovány v internetovém obchodě a vztahují se na zvýrazněné produkty po určitou dobu. Akce a slevy jsou výlučné a nesčítají se. Potvrzením nákupu se kupující zavazuje objednávku uhradit.

4. PROPAGAČNÍ KÓDY
Poskytovatel může čas od času nabídnout zákazníkům propagační kód, který je platný pro jednotlivé produkty, skupinu produktů nebo celý nákup, v závislosti na konkrétním propagačním kódu a podmínkách platných pro každou propagační akci. Propagační kód lze získat například prostřednictvím kódu vygenerovaného influencery, při hromadném nákupu, e-mailem, na kartě obdržené v zásilce, na Facebooku nebo Instagramu, v závislosti na samotné akci. Propagační kód může zákazník zadat do příslušného pole v internetovém obchodě, přičemž na jeden nákup lze použít pouze jeden propagační kód. Propagační kód bude automaticky odečten od hodnoty objednávky. Všechny propagační kódy jsou časově omezené a je u nich uvedeno datum vypršení platnosti. V případě, že zákazník použije propagační kód a objednávka je následně z jeho vůle zrušena, zákazník odstoupil od smlouvy nebo propagační kód již není platný, nelze propagační kód dále použít. Propagační kód nelze vyměnit za hotovost.
5. TYPY UŽIVATELŮ
Jednorázovou registrací v internetovém obchodě prostřednictvím e-mailu se návštěvník stává hostem a po potvrzení registrace v internetovém obchodě se stává členem. Jak host, tak člen (dále jen "uživatel") získávají právo nakupovat v internetovém obchodě. Návštěvník se může registrovat jako člen a registrovat se jako host online.
Při registraci za člena internetového obchodu bude návštěvníkovi přiděleno uživatelské jméno shodné s e-mailovou adresou návštěvníka a heslo. Uživatelské jméno a heslo jednoznačně identifikují a spojují člena se zadanými údaji.
Registrovaný uživatel je rovněž odpovědný za ochranu svých osobních údajů tím, že zajistí bezpečnost svého uživatelského jména a hesla. V případě, že se registrovaný uživatel dozví o jakémkoli zneužití nebo jiném zásahu třetí osoby do jeho uživatelského účtu, měl by o tom neprodleně informovat poskytovatele na adrese info@kiddo-world.com, aby bylo možné uživatelský účet pozastavit a zabránit tak dalšímu zneužití.
6. OBJEDNÁVÁNÍ A UZAVŘENÍ SMLOUVY
Objednávání produktů probíhá prostřednictvím internetu 24 hodin denně, 365 dní v roce. Zákazník si vybírá a objednává produkty, které jsou zařazeny do jednotlivých prodejních kategorií. Objednávky jsou přijímány v internetovém obchodě Kiddo World, který je přístupný na následujícím odkazu: https://www.kiddo-world.si/. Vyhrazujeme si právo deaktivovat internetový obchod, znemožnit přístup do internetového obchodu z důvodu technických či jiných problémů nebo údržby, což znamená i nemožnost používání internetového obchodu. V případě technických problémů s internetovým obchodem si vyhrazujeme právo zrušit zadané objednávky, kterých se technická závada týká. V případě zrušení objednávek vás budeme co nejdříve informovat a sdělíme vám další postup.
Kupní smlouva mezi poskytovatelem a kupujícím je v internetovém obchodě uzavřena v okamžiku, kdy poskytovatel zašle kupujícímu první e-mail potvrzující jeho objednávku. Kupní smlouva (tj. první e-mailové oznámení o stavu objednávky) je uložena v elektronické podobě na serveru poskytovatele a je k dispozici spotřebitelům na jejich písemnou žádost.
Po každém odeslání objednávky obdrží zákazník e-mailové oznámení, že objednávka byla přijata. Obsahuje všechny podrobnosti o nákupu, který zákazník provedl.
7. POPIS TECHNICKÉHO PROCESU NÁKUPU
Spotřebitel úspěšně dokončí zadání objednávky po provedení 4 základních kroků nákupního procesu. Pro úspěšné přidání výrobku do košíku internetového obchodu spotřebitel stiskne ikonu "Přidat do košíku" a výrobek je v ten samý okamžik vložen do košíku internetového obchodu. Pokud si spotřebitel přeje pokračovat v nákupu, může zvolit možnost "Přejít do košíku", kde může pokračovat v nákupu kliknutím na tlačítko "Pokračovat v nákupu", nebo dokončit nákup kliknutím na tlačítko "Ukončit nákup".

Nákupní proces probíhá v následujících krocích:KOŠÍK, INFORMACE, DORUČENÍ, PLATBA, PROHLÍŽENÍ. V košíku si spotřebitel může prohlédnout obsah košíku, množství vybraných produktů, částku bez DPH, úsporu a platbu včetně DPH. Spotřebitel pokračuje v nákupním procesu kliknutím na tlačítko "Informace". V druhém kroku nákupního procesu spotřebitel dokončí nákup jako "expresní pokladnu" prostřednictvím platformy PayPal nebo zadá údaje pro dodací adresu. V tomto kroku je také možnost uplatnit propagační kód. Spotřebitel pokračuje v nákupním procesu kliknutím na tlačítko "Delivery". V tomto kroku se zvolí způsob doručení. Poté proces pokračuje na "Platbu". V tomto kroku spotřebitel vybere způsob platby a dokončí nákupní proces zkontrolováním objednávky. V "Přehledu objednávky" jsou uvedeny produkty v objednávce, množství produktů, cena produktů, případné uplatněné slevy a adresa spotřebitele.
Po kliknutí na potvrzení objednávky se spustí automatická zpráva, která se zobrazí na obrazovce spotřebitele. V této zprávě spotřebitel obdrží poděkování za objednávku a kontaktní informace pro případ dalších dotazů k objednávce.
Spotřebitel má možnost kdykoli změnit jak produkty v košíku, tak osobní údaje. V kroku "Košík" může spotřebitel odstranit výrobky, které vložil do košíku, stisknutím ikony "košík". Kliknutím na odkaz "Pokračovat v nákupu" může spotřebitel v internetovém obchodě vybrat další produkty a opravit tak chybu týkající se objednaného zboží. Spotřebitel může kdykoli během procesu objednávky opravit osobní údaje zadané při zadávání údajů. To se provádí stisknutím šipky zpět v prohlížeči.
8. ZPŮSOB PLATBY
Internetový obchod poskytuje následující platební metody:
a) dobírka
Dobírka je platba v hotovosti při převzetí balíku. V tomto případě předáte hotovost kurýrovi doručovací služby, který pro nás balíky doručuje, a doručovací služba provede platbu za vás. Doručovací služba si za tuto platbu může účtovat také poplatek.
b) PayPal
Platbu můžete provést pomocí aktivního účtu PayPal nebo prostým zadáním údajů o vaší platební kartě na webových stránkách PayPal, kam vás přesměruje náš systém. Službu PayPal můžete využívat, i když u ní nemáte účet.
c) Kreditní kartou prostřednictvím služby Mollie
Vyberte prosím příslušnou platební kartu ze seznamu. Maestro, Mastercard, Visa, American Express. Chcete-li použít platební karty, ověřte si u své banky, zda má karta, kterou chcete platit, povolenou funkci online platby.
d) Prostřednictvím platebních systémů
Platby lze provádět prostřednictvím systémů Klarna, Przelewy24, Apple pay, Google pay, Sofort, Giropay.
Po doručení a zaplacení objednaného zboží zašle poskytovatel na e-mailovou adresu kupujícího také fakturu. Faktura bude obsahovat rozpis ceny a všech nákladů spojených s nákupem. Kupující je odpovědný za ověření správnosti údajů před odesláním objednávky.
V závislosti na zvoleném způsobu platby mohou kupujícímu vzniknout další náklady (např. úhrada dodatečné provize, v závislosti na poskytovateli platebních služeb), které nejsou zahrnuty v ceně. V případě platby bankovním převodem tak mohou být Kupujícímu účtovány poplatky za bankovní převod, jejichž výše závisí na částce účtované bankou Kupujícího.

9. POŠTOVNÉ A DORUČENÍ
Internetový obchod umožňuje prodej a doručení na území Slovenia republiky, jakož i v dalších níže uvedených zemích. Náklady na doručení jsou placené nebo bezplatné v případě objednávek nad 40 EUR nebo v případě některých propagačních akcí internetového obchodu.
Výrobky, které jsou skladem, jsou odesílány během pracovních dnů (výjimky: státní svátky nebo nepředvídatelné události).
Zboží lze vyzvednout pouze prostřednictvím zásilkové služby. Za doručení a vrácení zboží odpovídá kupující. Cena za doručení je uvedena při samotné objednávce. Všechny zásilky budou zasílány doporučeně a lze je sledovat pomocí kódu, který obdržíte s potvrzením o odeslání.
10. DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta pro zboží skladem je obvykle 1 - 3 dny od data objednávky.
Pokud je dodací lhůta výjimečně delší, budeme vás informovat během následujících 48 hodin. U produktů, které nejsou skladem, je dodací lhůta delší, a to až 14 dní.
11. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A VRÁCENÍ NOVÝCH VÝROBKŮ
V případě nákupu na dálku (online nákup) má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a vrátit výrobek do 14 dnů od zakoupení nebo převzetí výrobku. Odstoupení od objednávky/smlouvy (prohlášení na odkazu) musí být zasláno písemně na adresu provozovny Itrendy d.o.o, Pelechova cesta 15, 1235 Radomlje, Slovenia, uvedenou v sekci Základní informace, nebo e-mailem na adresu info@kiddo-world.com. V prohlášení zaslaném Spotřebitelem musí být jasně uvedeno, že Spotřebitel odstupuje od Internetového obchodu. Musí k němu být rovněž přiloženo číslo faktury. Přímé náklady na vrácení zboží jsou jedinými náklady, které Zákazníkovi v souvislosti s odstoupením od smlouvy vzniknou.
V případě odstoupení od smlouvy vrátí Společnost všechny přijaté platby ihned nebo nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od smlouvy a vrácených výrobků, které jsou předmětem smlouvy. Společnost vrátí platby spotřebiteli stejným platebním prostředkem, jaký spotřebitel použil, pokud spotřebitel výslovně nepožádal o použití jiného platebního prostředku a pokud mu v důsledku toho nevzniknou žádné náklady. Společnost může zadržet vrácení přijatých plateb, dokud spotřebitel nepřevezme vrácené zboží nebo dokud spotřebitel nepředloží důkaz, že zboží odeslal zpět. Pokud spotřebitel již zboží obdržel a odstoupil od smlouvy, musí je vrátit nebo předat podniku nebo osobě pověřené podnikem k jeho vyzvednutí neprodleně nebo nejpozději do 14 dnů od oznámení, ledaže podnik nabídne, že si vrácené zboží vyzvedne sám. Má se za to, že spotřebitel vrátil zboží včas, pokud je odeslal před uplynutím 14denní lhůty pro vrácení.
Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud je toto snížení hodnoty způsobeno jednáním, které není nutně důsledkem povahy, vlastností nebo fungování zboží. Spotřebitel neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud jej společnost neinformovala o jeho právu na odstoupení od smlouvy.
Cílem možnosti odstoupení od smlouvy je poskytnout vám možnost výrobek otevřít, prohlédnout si jej a v případě, že vám nevyhovuje nebo jste měli jiná očekávání, od koupě odstoupit. Odstoupit od nákupu můžete v původním obalu, který nesmí být poškozen.
Aby byl proces odstoupení od smlouvy co nejhladší, připravili jsme pro vás krátký seznam věcí, na které si při nákupu na dálku dát pozor:

● pečlivě otevřete obal a uschovejte jej v původním stavu, dokud nebudete zcela přesvědčeni, že je výrobek vhodný (při vracení zboží nám prosím vraťte původní nepoškozený obal),
● při manipulaci s výrobkem může dojít k jeho poškození a poškrábání, zejména u výrobků s lakovaným povrchem - v případě poškození a poškrábání se na ně nevztahuje reklamace a cena vráceného výrobku bude snížena,
● viditelné známky používání (prach, chlupy, škrábance, skvrny, nečistoty) nejsou důvodem k odstoupení od smlouvy, protože jsou hygienické.

12. ZÁRUKA SHODY ZBOŽÍ
Dodavatel odpovídá za neshodu zboží existující v době dodání zboží, která se projeví ve lhůtě dvou let ode dne dodání zboží. Má se za to, že nesoulad zboží existoval v době dodání, pokud se projeví do jednoho roku od dodání zboží, pokud dodavatel neprokáže opak nebo pokud tato domněnka není neslučitelná s povahou zboží nebo povahou nesouladu. Spotřebitel může uplatnit svá práva ze záruky za shodu, pokud prodávajícímu oznámí neshodu do dvou (2) měsíců od zjištění neshody. V oznámení o nesouladu musí spotřebitel nesoulad podrobně popsat a dát prodávajícímu možnost zboží zkontrolovat. K oznámení o neshodě musí být přiložena faktura, smlouva nebo jiný doklad prokazující nákup. Spotřebitel může zaslat oznámení o neshodě na e-mailovou adresu: info@kiddo-world.com, nebo jej doručit osobně na adresu: Pelechova cesta 15, 1235 Radomlje.
Zboží musí být v souladu s kupní smlouvou, zejména pokud je to relevantní (subjektivní požadavky na shodu zboží):
- odpovídá popisu, typu, množství a kvalitě a má funkčnost, kompatibilitu, interoperabilitu a další vlastnosti požadované v kupní smlouvě;
- je vhodné pro konkrétní účel, pro který jej spotřebitel potřebuje a o kterém spotřebitel prodávajícího informoval nejpozději při uzavření kupní smlouvy a prodávající s tím souhlasil;
- je dodáván s veškerým příslušenstvím a návodem, včetně návodu k instalaci, jak je uvedeno v kupní smlouvě; a
- je aktuální, jak je uvedeno v kupní smlouvě.
Kromě splnění požadavků uvedených v předchozím odstavci (subjektivní požadavky na shodu Zboží) musí Zboží splňovat také (objektivní požadavky na shodu Zboží):
- být vhodné pro účely, pro které se zboží stejného typu obvykle používá, případně s přihlédnutím k jiným předpisům, technickým normám nebo, pokud takové technické normy neexistují, k odvětvovým pravidlům praxe;
- být v takové kvalitě a odpovídat popisu vzorku nebo modelu, který dodavatel případně poskytl spotřebiteli před uzavřením kupní smlouvy;
- být dodány s takovým příslušenstvím, včetně obalu, návodu k instalaci nebo jiných pokynů, které spotřebitel může rozumně očekávat, že obdrží, a
- být v takovém množství a mít takové vlastnosti a další prvky, včetně vlastností týkajících se trvanlivosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, jaké jsou obvyklé u zboží stejného druhu a jaké může spotřebitel rozumně očekávat s ohledem na povahu zboží a s ohledem na jakékoli veřejné prohlášení učiněné v reklamě nebo na označení prodávajícím nebo jeho jménem nebo jinými osobami na vyšších stupních smluvního řetězce, včetně výrobce, ledaže dodavatel prokáže, že:

▪ o veřejném prohlášení nevěděl a ani se nedalo rozumně předpokládat, že by o něm věděl,
▪ veřejné prohlášení bylo opraveno stejným nebo srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno v době uzavření kupní smlouvy, nebo
▪ veřejné prohlášení nemohlo ovlivnit rozhodnutí o koupi zboží.
Dodavatel neodpovídá za neshodu zboží, pokud v době uzavření smlouvy výslovně informoval spotřebitele o tom, že se určitá vlastnost zboží odchyluje od objektivních požadavků na shodu stanovených příslušnými právními předpisy na ochranu spotřebitele, a spotřebitel tuto odchylku v době uzavření smlouvy výslovně a samostatně přijal.
Spotřebitel může požadovat, aby prodávající bezplatně a bez značných obtíží pro spotřebitele uvedl zboží do souladu s právními předpisy v přiměřené lhůtě, která nesmí být delší než 30 dnů od okamžiku, kdy spotřebitel oznámil prodávajícímu nesoulad s právními předpisy, zejména s přihlédnutím k povaze zboží a účelu, ke kterému spotřebitel zboží potřebuje. Tuto lhůtu lze prodloužit o minimální dobu nezbytnou k dokončení opravy nebo výměny, nejvýše však o 15 dnů; v takovém případě dodavatel informuje spotřebitele o počtu dnů prodloužení a o důvodech prodloužení před uplynutím 30denní lhůty.
Spotřebitel, který řádně oznámí prodávajícímu neshodu, může v následujícím pořadí požádat prodávajícího, aby:
1. bezplatně obnovit shodu zboží (oprava nebo výměna);
2. snížení kupní ceny v poměru k nesouladu, nebo odstoupení od kupní smlouvy a požadovat vrácení zaplacené částky.
Je-li existence nesouladu zboží sporná, dodavatel písemně vyrozumí spotřebitele do osmi dnů od obdržení jeho reklamace.
Pokud nesoulad vznikl dříve než 30 dnů po dodání zboží, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Odstoupení lze učinit prostřednictvím prohlášení připojeného k těmto podmínkám. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, vrátí mu dodavatel zaplacenou částku bez zbytečného odkladu, nejpozději však do osmi dnů od obdržení zboží nebo dokladu o tom, že spotřebitel zboží zaslal zpět. Kupní cena se spotřebiteli vrátí stejným způsobem, jakým spotřebitel provedl platbu.
13. ODSTOUPENÍ OD OBJEDNÁVKY ZE STRANY DODAVATELE
I přes naši maximální snahu poskytovat co nejaktuálnější a nejpřesnější informace se může stát, že informace o ceně jsou nesprávné. V takovém případě dodavatel poskytne kupujícímu možnost odstoupit od nákupu.
Vyhrazujeme si právo odmítnout objednávku, o které zjistíme, že ji za uvedených podmínek a s informacemi, které máme k dispozici, nemůžeme splnit. V případě, že kupující již uhradil celou kupní cenu v souladu s fakturou, vrátíme mu do 5 pracovních dnů celou kupní cenu včetně nákladů na dodání.
Dodavatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě zjištění podstatného omylu podle § 46 Občanského zákoníku.
14. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Zadáním údajů na webových stránkách nebo odesláním objednávky dává kupující souhlas ke zpracování osobních údajů. Internetový obchod získané údaje používá a uchovává v souladu s platnými právními předpisy.
Osobní údaje jsou shromažďovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a pro vnitřní potřeby internetového obchodu, za účelem úhrady objednávky, pro statistické účely, zasílání nabídek, segmentaci zákazníků, zpracování nákupního chování, zasílání reklamních materiálů a nabídek apod.
Internetový obchod se zavazuje chránit veškeré osobní údaje. Shromážděné údaje nebudou v žádném případě předány třetím stranám nebo neoprávněným osobám. Zákazník odpovídá za ochranu svých údajů tím, že zajistí bezpečnost svého uživatelského jména a hesla.
Další informace o ochraně osobních údajů ve společnosti naleznete v "Zásadách ochrany osobních údajů", které jsou k dispozici na následujícím odkazu.

15. STÍŽNOSTI A SPORY
Stížnost můžete podat písemně na obchodní adresu uvedenou v části Základní informace nebo e-mailem na adresu info@kiddo-world.com. Na vaši stížnost odpovíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení.
Internetový obchod zašle rozhodnutí o reklamaci s příslušným vysvětlením písemně na kontaktní adresu zákazníka do 30 pracovních dnů. Rozhodnutí internetového obchodu je tak konečné a interní reklamační řízení je uzavřeno.
Případné spory se budeme snažit řešit smírnou cestou. V případě, že se nepodaří dosáhnout dohody, je příslušný soud ve Velenje, pokud se na spotřebitele nevztahuje jiná volitelná příslušnost stanovená příslušnými právními předpisy. Rozhodným právem je platné právo Slovenia republiky.
16. PRÁVNÍ UPOZORNĚNÍ
Internetový obchod a veškeré informace v něm obsažené, jako jsou texty, obrázky předmětů, grafické a video prvky, jsou chráněny zákonem o autorských právech a nesmí být reprodukovány nebo používány bez předchozího písemného souhlasu. Ochranná známka a logo Kiddo World jsou vlastnictvím společnosti Alma Trade d.o.o.
17. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
V souladu s právními normami neuznáváme žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jako příslušného k řešení spotřebitelského sporu, který může spotřebitel vyvolat podle zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů. Společnost Alma Trade d.o.o. informuje spotřebitele a zveřejňuje na svých webových stránkách elektronický odkaz na Platformu pro řešení spotřebitelských sporů on-line (ODRP). Platforma je spotřebitelům dostupná prostřednictvím odkazu zde.
Výše uvedená úprava vychází ze zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů, nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2016/2004 a směrnice 2009/22/ES.
18. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Internetový obchod si vyhrazuje právo kdykoli a bez předchozího upozornění změnit obchodní podmínky. Změněné obchodní podmínky budou zveřejněny na internetových stránkách poskytovatele.
Poslední změna: 17.4.2024